Ha először jársz itt, a regisztrációs folyamaton végigvezet a NetVarázsló.

Wifi problémák

Rémai Gábor László
2023-11-22 16:36

Kedves Kollégisták,

Ezúton is elnézést kérünk a héten előforduló leállásokkal kapcsolatban.
Hardveres problémáink adódtak a szerverszobánkban, ismételten dolgozunk a hibák elhárításán.

Üdvözlettel,
NetClub

Ujjlenyomat vétel Külső Kollégiumban

Takács Tamás
2023-10-31 10:39

Kedves Kollégisták!

T épület lépcsőházi ablakainak cseréje miatt zárva lesz a porta, így az alábbiakban változik az ujjlenyomat vétel:

  1. A mai napon elmarad(2023.10.31)
  2. A felújítás végéig - 2023.11.10 - pedig S portán fog megvalósulni az ügyelet

Megértéseteket köszönjük!

Beléptető rendszerrel kapcsolatos információk [2023/24/1]

Rémai Gábor László
2023-11-13 17:13

Rendszeres ujjlenyomat pótlás a 2023/24 őszi félév szorgalmi időszakában, munkanapokon:

 

Az egyetemi Campus-on
(K1 portán)

Külső Kollégiumban
(T portán)
Famulus Kollégiumban Cserháti Sándor Kollégiumban
2023/24/1 Kedd 18:30 Kedd 18:00 nincsen ujjlenyomat regisztráció Kollégiumi Bizottság tagjaival történt egyeztetés alapján
2023/24/1 Csütörtök 18:30 Csütörtök 18:00 nincsen ujjlenyomat regisztráció Kollégiumi Bizottság tagjaival történt egyeztetés alapján
2023/24/1 Péntek 13:00 *   nincsen ujjlenyomat regisztráció Kollégiumi Bizottság tagjaival történt egyeztetés alapján

 

* Az ujjlenyomat felvétel 2023.11.10-től elmarad.


Egyéb időszakokban, vagy ha a fenti időpontok egyike sem felel meg, akkor a problema@netclub.sze.hu címen egyeztethetők egyéb időpontok (a kollégium és a lehetséges időpontok, valamint a kártyaszám megadásával).  Ugyanerre a címre várunk minden beléptető rendszerrel kapcsolatos kérdést és problémát.

Általános elérhetőség változás

Rémai Gábor László
2023-07-14 08:50

Azon kollégisták számára akik nem tudják használni  a neptunos befizetéses opciót az alábbi címenken tudják eljuttatni hozzánk a befizetéseket :

- payment@netclub.sze.hu
- pay@netclub.sze.hu

Plusz információk a befizetésektől megtalálhatóak itt. (GyIK)

Ujjlenyomat eggyeztetés miatt az alábbi elérhetőségeken vagyunk megtalálhatóak: 

- ujj@netclub.sze.hu
- ujjlenyomat@netclub.sze.hu
- acs@netclub.sze.hu
- gate@netclub.sze.hu

 

Új kollégiumi hálózat

Rémai Gábor László
2023-02-13 21:18

Kedves Kollégisták,

Sok olyan megkeresést kaptunk hogy a windows operációs rendszerű eszközökön nehézkes a kapcsolódás a kollegium hálózatra.

Releváns információk a beállításokhoz :

Illetve létrehoztunk egy új hálózatot kollegium2 névvel (melynek jelszava szintén : kollegium2 ).

Erre a hálózatra csak azok az eszközök tudnak kapcsolódni, melyek MAC címe már regisztrált és aktív a honlapukon.

Üdvözlettel,
Rémai Gábor 
NetClub elnök 

A kollégiumi internet használatának menete

Rémai Gábor László
2023-07-11 17:29

Kedves Hallgatók!

A Ti dolgotok megkönnyítése (és persze a sajátunk) érdekében pár pontban összefoglaltuk nektek az internet használatának menetét.

  1. első lépésként költözz be a kollégiumba, hivatalosan, az adminisztráció intézésével
  2. legyen aktív hallgatói jogviszonyod mely a Neptun rendszerben is szerepel
  3. csatlakozz kábellel vagy WiFi-n a hálózathoz. Ha egy csatlakozó van, akkor azon keresztül, ha több, akkor a páratlan számú használható
  4. ha valamiért még nem lenne hallgatói regisztrációd az egyetemi címtárban, regisztrálj az user.sze.hu oldalon
  5. lépj be az oldalra, és add meg a szobaszámod, szükség esetén javíts az e-mail címeden (itt: Profil/Adatok)
  6. menj a regisztrált eszközök és IP címek oldalra
  7. olvasd el a két használható "csomag" tulajdonságait, és válaszd ki a neked megfelelőt.
    Fontos, hogy az ott leírt javasolt használat tényleg csak javaslat. Kérhetsz mobil csomagot laptopra, csak úgy valószínűleg gondban leszel a forgalom korlátozásával. Viszont ha mobilra kevésnek bizonyulna a limit, nyugodtan válaszd a standard csomagot hozzá, azzal biztosan nem lesz problémád
  8. Add meg az eszközöd fizikai azonosítóját (MAC cím) az igényléshez
  9. ha standard címet igényeltél, abból az első díjmentes (bizonyos feltételek mellett, lásd az oldalon) és automatikusan bekapcsol 10 percen belül, további címekhez illetve a mobil csomaghoz befizetés szükséges, hogy aktív legyen
  10. a GyIK menüpontból tájékozódj a gyakori problémákról, valamint ismerd meg a hálózathoz csatlakozás tényével elfogadott rád vonatkozó szabályzatokat

Probléma esetén a honlap hibajelentő szekcióját keresd fel. Fontos az ott leírt információkat is ismerni, mert az adatok pontos megadása nagyban segíti a gond mielőbbi megoldását.